Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Τι θέλετε να κάνουμε φέτος;

Καλωσορίζουμε τα πρώτα σχόλια ένα μήνα μετά την δημιουργία του ιστολογίου. Δεν χρειάζονται οι έπαινοι, αλλά οι εποικοδομητικές προτάσεις σας για να λύσουμε πρώτα αυτά που πιστεύετε ότι χρειάζονται επέμβαση.
Ρίξτε ιδέες, τι θέλετε να κάνουμε φέτος;

Μπορούμε να ανεβάσουμε μόνιμες αναρτήσεις, πχ για Μαθηματικά θέματα, και να γράφετε σχετικά σχόλια εκεί.

Αν θέλετε ιστορικά θέματα, ο τίτλος του ιστολογίου είναι ελκυστικός για ξεκίνημα. Αρχαίος ο Ποσειδώνας και δεν ξέρω αν θα μας προστατέψει αν φουσκώσει η θάλασσα, νεότερη η Κωνσταντίνου-πόλις με ημέρες άλλοτε δοξασμένες άλλοτε δραματικές. Εμείς είμαστε στη γωνία, και κάποιες ημέρες μας είναι δυστυχώς εκρηκτικές.

Να φτιάξουμε μια δανειστική βιβλιοθήκη, φέρνοντας βιβλία που επιθυμούμε να τα διαβάσουν κι άλλοι;
Να φτιάξουμε μια λέσχη ανάγνωσης; (Εντοπίστε άλλον. Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι φιλόλογοι με μεγάλη εμπειρία).

Να πούμε κάτι για προβλήματα σκακιού, που κατέχω κάτι λίγα; (Την Κυριακή 24/01 γίνεται το παγκόσμιο διαδικτυακό πρωτάθλημα λύσης προβλημάτων). Από όσα βλέπω στα διαλείμματα, μάλλον σχολή για ελληνορωμαϊκή πάλη θα προτιμούσατε.

Ρίξτε μια ματιά στα διπλανά ιστολόγια. Αν βρείτε κάτι ενδιαφέρον εκεί, θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε / εφαρμόσουμε στις δικές μας δυνατότητες.
Προτείνετε κι εσείς συνδέσμους.

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μετα απο το σημερινο, καταλαβα οτι οι συμμαθητες μου δεν ειναι ετοιμοι για το οτιδηποτε. Οποτε ειτε προτεινω να φτιαχτει καποια σκακιστικη ομαδα η' τουλαχιστον καποιος χωρος οπου να μπορουμε να ακουμε π.χ. Μουσικη κου του λου που ΕΊΤΕ οχι αδικος κοπος θα ειναι... Τα βλεπετε και μονος σας...

Μακαρι να μην τελειωσαμε εδω...

Ανώνυμος είπε...

Τα λόγια πλέον είναι περιττά μετά από όλα αυτα που γίνανε σήμερα στο σχολείο μας. Ο μόνος χαρακτηρισμός που μπορώ να δώσω, είναι ότι επικρατεί "αναρχία". Είμαι περίεργος να δω τι μέτρα θα ληφθούν την Δευτέρα από τον λυκειάρχη μας...!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ... Όλα τα καραγκιοζάκια σήμερα το παραξεφτύλισαν. Οι μαγκιές και οι τσαμπουκάδες γίνονται μόνο όταν τους συμφερέρει... Αυτό το χάος πρέπει να διορθωθεί αμέσως. Ο κος Παπαϊωάννου πρέπει να λάβει μέτρα!
Και λένε την Δευτέρα για κατάληψη... Έλεος!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω αν και κατά πόσο η κατάσταση είναι στα χέρια του (αγαπητού - ή μη) κυρίου Παπαϊωάννου! Δεν νομίζω να έχει τη δυνατότητα να βάλει μυαλό σε κάποιους. Το πρώτο μέσο που θα σκεφτόταν κανείς είναι η τιμωρία αλλά καθ' ως φαίνεται δεν θα έχει κάποιο αποτέλεσμα!

Ανώνυμος είπε...

Ποιά τιμωρία; Δεν γίνεται τπτ με αυτούς. Πάντως για να μην ξεφεύγουμε από το αρχικό θέμα, ένα αναγνωστήριο στο σχολείο θα ήταν πολύ καλό και μια σχολική Βιβλιοθήκη.

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα, αλλά το θέμα είναι οτι πρέπει να γίνει κάποια διαδικασία όπως: να μαζευτούν βιβλία, να υπάρξει υπεύθυνος καθηγητής, να κρατάνε αρχειοθέτηση το ποιός δανείζεται "τι", "πότε", "για πόσο" κτλ.

Σπύρος είπε...

Μα το θέμα είναι ότι ο κος Θεωδορακόπουλος με τον τρόπο που έχει αλλάξει, νομίζει ότι κάνει το σωστό, αλλά στην πραγματικότητα επικρατεί ένα χάος που δεν έχει τελειωμό και όρια!

PLM είπε...

@Ανώνυμος 2:10
Υπεύθυνος καθηγητής έχει οριστεί. Χώρος δεν υπάρχει!
Στην πραγματικότητα λείπουν αίθουσες διδασκαλίας (και γιαυτό δεν γίνονται κάποια μαθήματα επιλογής ...).
Συζητά το Λύκειο για νέες αίθουσες με τον Δήμο Μοσχάτου (αρμοδιότητά του είναι) και το θέμα περιπλέκεται με τα αιτήματα του διπλανού σχολείου.
Ηλεκτρονικό πρόγραμμα (σε Access) υπάρχει (και λειτουργεί σε άλλα σχολεία) αλλά δεν οριστεί ακόμη υποδομή (Υπολογιστής, χειριστές για εισαγωγή στοιχείων, άτομα που θα φροντίζουν τον δανεισμό, κλπ) λόγω έλλειψης της αίθουσας βιβλιοθήκης. Φαύλος κύκλος.
Μερικά βιβλία υπάρχουν και ο καθένας μας θα μπορούσε να προσφέρει, επομένως πρέπει να γίνουν συντονισμένες κινήσεις για να βρεθεί ο χώρος.

Emmanuel Manolas είπε...

Οι μαυροπίνακες έγιναν με τα χρόνια πρασινοπίνακες, ασπροπίνακες με μαρκαδόρους και τελευταία εμφανίζονται και ηλεκτρονικοί διαδραστικοί (αλλού, όχι σε μας!).
Αν πάτε στην προβολή της παλιάς ταινίας "Στην Ζούγκλα του Μαυροπίνακος" θα διαπιστώσετε ότι τα προβλήματα της εποχής του μαυροπίνακα μας βασανίζουν ακόμη.

Ανώνυμος είπε...

Το θεμα αυτο πρεπει να τεθει και να συζητηθει απο τους ενδιαφερομενους καθηγητες και μαθητες στο σχολειο. Απο εδω δεν νομιζω να εχει ιδιαιτερο νοημα...

Poseidon είπε...

Δεν νομίζω στο σχολείο να βγάλουμε άκρη με τόσα θέματα που απασχολούν τους καθηγητές και τον λυκειάρχη. Τώρα για το μέλλον που θα ηρεμήσουν λίγο τα πράγματα, δεν ξέρω αν θα λύσουμε κανένα από τα προβλήματά μας.

Ανώνυμος είπε...

twra daxei paidia min leme o,ti 8eloume..egw den pisteuw oti auta ta grafoun ma8ites..einai stimena kai kalosizitimena..oloi 3eroume sto sxoleio oti ta paidia misoun ton lukeiarxi tou sxoleiou...k sto katw katw edw dn exoume ai8ouses k o "allos" mou zitaei vivlio8ikes kai xwrous mousikis dld hmarton..as logikeftoume..edw dn exoume 2o vraki na foresoume..ennowntas oti dn exoume 8ermansi kai exoume 3epagiasei...kai akoma einai xeimwnas..otan er8ei to kalokairi kai den 8a xoume kati na drosistoume elate na mu ta 3anapeite...dld autoi apo mas pou ta grafoun i tsirakia einai i upokrites..alla emena mallon gia stimeno mou fenetai to blogaki..gia na yarwnete eseis oi ka8igites tou ma8ites..kai na ma8ainete mesw autou ti sxediazoun kai ti SAS PERIMENEI!!!g auto kala sas kanane kai sas ta spasane kai oxi krotida molotof prepei na sas petane stin ta3i..ROUFIANOI OLOI..KWLO KOMMATOSKYLA!!adi na koitate ta moutra sas krinete tous ma8ites..pou sto katw katw den exoun wrimi skepsi akoma..ppp

Ανώνυμος είπε...

Κατούρα και λίγο ρε άντρα αχτύπητε! Εσύ πρέπει να είσαι πολύ έξυπνος ρε φίλε! Το ότι είδες ονόματα μαθητών στο άλλο θέμα τι σημαίνει; Ότι τα έγραψαν οι καθηγητές; Κοίτα καραγκιοζάκο, το ότι εσύ θα γίνεις ένας σκουπιδιάρης ή σκατατζής δεν σημαίνει ότι όλοι είναι έτσι... Γι'αυτό κλάψε και σκάσε μαγκάκο.

ΤCP είπε...

Ακόμα και στο blog spot δεν μπορείτε να βρεθήτε! μόνο για αυτό το θέμα μιλάμε δεν υπάρχει άλλο; Δηλάδη όλοι αυτή η κατάλυψη που έγινε ήταν για "πλάκα" τότε τι το ήθελαν το blogspot... Κολλάτε σε ένα θέμα ΜΟΝΟ, υποτίθετε πως η κατάλυψη είχε πολλά... πείτε στον alkinoo (κ. Μανωλά) τις σκέψεις σας για καινούριες αναρτήσεις... δεν χρειάζετε να τα πoύμε μονο σε μια ανάρτηση ΟΛΑ! στείτλε του e-mail.

ΤCP είπε...

Όσο αναφορά για το blogspot δεν έχει άτομα που συμαίνει πως "μερικοί" δεν ενδοιαφέρονται για τα προβλήματα του σχολείου. Άντε και καποιοι που βρίκαν το θάρρος και έγραψαν ένα σχόλιο και αυτο με υπογραφή ανώνυμος... Το ανώνυμος όμως δεν λέει κάτι. Στους αναγνώστες επίσης είναι 5 άτομα, άν ο κάθε ανώνυμος
(που στην πραγματικόττα δεν ειναι... λογω της ip) γραφόταν στο blog τότε όσοι θα έμπεναν να δούν μια μάτια μπορεί να συνδεόντουσαν και αυτοί... more people....

Emmanuel Manolas είπε...

@Ανώνυμος 12:34 π.μ.
Σε ευχαριστώ που δείχνεις με ενάργεια σε πόσο ανθυγιεινό περιβάλλον είμαστε υποχρεωμένοι να εργαζόμαστε.
1) Όλοι οι μαθητές που έγραψαν σχόλια διαβάζουν τον ισχυρισμό σου ότι "αυτά τα σχόλια, στημένα και καλοσυζητημένα, γράφτηκαν από καθηγητές" και γελάνε. Μεγάλη μπούρδα για εισαγωγικό επιχείρημα! Θα το καταλαβαίνεις κι εσύ που το έγραψες ... εκτός αν είναι αυτό το ψέμα μια σαθρή βάση για να στηρίξεις τα επόμενα.
2) Το ότι έχει ελλείψεις το σχολείο δεν είναι λόγος να μη σχεδιάζουμε κάποια διορθωτικά μέτρα. Αφού δεν υπάρχει αίθουσα για τα βιβλία, θα μπορούσαμε να στήσουμε ράφια ντέξιον σε κάποιους τοίχους των διαδρόμων και να τα βάλουμε εκεί. Κι αν θέλει κάποιος να πάρει ένα βιβλίο, ας το πάρει ελεύθερα για να διαβάσει. Κι αν θέλει να το καταστρέψει, κακό του κεφαλιού του και των συμμαθητών του θα είναι. Εσύ τι λες; Επειδή κάποιες μέρες του χρόνου είναι πολύ κρύες ή πολύ ζεστές, θα μιλάμε μόνο για κλιματιστικά συστήματα και για κανένα άλλο θέμα; Εμένα μου χρειάζονται τα βιβλία, που είναι συμπυκνωμένη γνώση και εμπειρία, για να μαθαίνω γρήγορα. Αν εσύ χρειάζεσαι κάτι άλλο, απλά πρότεινέ το.
3) Αν αυτοί που γράφουν είναι τσιράκια ή υποκριτές, τότε εσύ που έγραψες το σχόλιο τι είσαι; Λέω ότι δεν φαίνεσαι τσιράκι κάποιου, γιατί δεν έχει κανένας χώρος τόση λύσσα καταστροφής. Είσαι όμως ένας αρχιψεύταρος υποκριτής λέγοντας ότι όλοι είναι ρουφιάνοι και κωλο-κομματόσκυλα γιατί δεν γνωρίζεις πραγματικά κανέναν και βρίζεις χωρίς στοιχεία!
4) Διαχωρίζεις την θέση σου από τους "μαθητές που στο κάτω κάτω δεν έχουν ώριμη σκέψη ακόμα", (είσαι πολύ μακριά νυχτωμένος – όλοι οι συμμαθητές σου καταλαβαίνουν ότι τους έχεις υποτιμήσει), πιθανώς λόγω της ηλικίας σου. Και ενώ νομίζεις ότι έχεις ώριμη σκέψη, αναλαμβάνεις εγγράφως την ηθική αυτουργία για τις σχεδιαζόμενες ενέργειες για μολότοφ στην τάξη λέγοντας ότι έτσι πρέπει να γίνει!!!
5) Το θέμα δεν είναι αν "τα παιδιά μισούν τον λυκειάρχη" όπως λες, αλλά αν εσύ μισείς τα άλλα παιδιά.
Έλεγξε τις σκέψεις σου με ήρεμες και εποικοδομητικές συζητήσεις.
Διάβασε λιγάκι για κοινωνικά φαινόμενα, μάθε πως η βία φέρνει βία και καταστολή.
Δες ότι μερικά προβλήματα είναι ευρύτερα, δεν λύνονται ούτε με σύγκρουση στο Μοσχάτο, ούτε με ανατίναξη του πλανήτη.
Ξεκινώντας με σκεπτικό "όλοι είναι ..." χάνεις το δίκιο σου, ντοπάρεις την σκέψη σου και οδηγείσαι σε εντελώς λαθεμένα συμπεράσματα.
Δες τι γίνεται σε άλλες χώρες, ρώτησε τους μετανάστες γιατί έφυγαν από την πατρίδα τους και έφτασαν εδώ.
Αν φτάσεις στο συμπέρασμα ότι χρειάζεται ειρηνικό περιβάλλον για να υπάρξει πρόοδος και ευημερία, τότε θα ξέρεις ποιός είναι ο σωστός δρόμος σου.

ΤCP είπε...

+10 για τόν alkinoo για αυτά που έγραψε, έχει απόλυτο δίκιο. :D

Ghost_Rider είπε...

Κύριε Μανωλά, σχετικά με όλα αυτά που μας λέγατε για τους "Υπολογιστές & Αθλητισμίς" κτλ, θέλω να δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο που έχει ένα σχετικό βιντεάκι!

http://www.youtube.com/watch?v=isnkR6wf97U

Ανώνυμος είπε...

1) Με συγχωρέιτε που το λέω αλλά είστε μάλλον ακριβολόγοι (για όσους δεν ξέρουν, η λέξη ακριβολόγος έχει αρνητική σημασία, αφου αναφέρεται σε άτομα που δεν βγάζουν νόημα από τα συμφραζώμενα αλλά χρειάζονται εκτεταμένη εξήγηση για το θέμα συζήτησης)... και αυτό φένεται και μόνο απο την ερμηνεία που δίνετε στη φράση "molotof prepei na sas petane stin ta3i", αφού είναι παρόμοια με την ερμηνεία που δίνουν τα κούτσουρα στην Αναρχία χωρίς να έχουν διαβάσει έστω Μπακούνιν.
2) Εσείς κύριε/κυρία μου που στην δήλωση "autoi apo mas pou ta grafoun i tsirakia einai i upokrites" απαντάτε "Αν αυτοί που γράφουν είναι τσιράκια ή υποκριτές, τότε εσύ που έγραψες το σχόλιο τι είσαι;" θα πρέπει ήδη να έχετε προσέξει ότι το σχόλιο αυτό είναι το μοναδικό με αυτόν τον γραφίκο χαρακτήρα και γραμμένο σε greeklish. Οπότε δεν είναι από τα άτομα τα οποία γράφουν συνεχώς στο blog.
3) Το άτομο που χρησιμοποιεί την φράση "krinete tous ma8ites..pou sto katw katw den exoun wrimi skepsi akoma" δεν υποτιμάει σε καμία περίπτωση τους μαθητές αφου προφανώς αυτός που τα γράφει είναι μαθητής οπότε δεν θα συμπεριελάμβανε τον εαυτό του, απλώς χρησιμοποιεί σκέψεις καθηγήτων, οι οποίες εκφράζονται δίχως αίσχος από τους τελευταίους ακόμα και μέσα στις τάξεις.
4) "Και ενώ νομίζεις ότι έχεις ώριμη σκέψη, αναλαμβάνεις εγγράφως την ηθική αυτουργία για τις σχεδιαζόμενες ενέργειες για μολότοφ στην τάξη λέγοντας ότι έτσι πρέπει να γίνει!!! ", ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ: σε καμία περίπτωση μην το πείτε αυτό σε Δικηγόρο, Δικαστή και γενικά σε άνθρωπο που έχει διδαχθεί Δίκαιο στο Πανεπηστήμιο. Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα γελάει μαζί σας.
5) Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό "OLOI" στη φράση "ROUFIANOI OLOI..KWLO KOMMATOSKYLA!" δεν συμφώνω στο οτι είστε ΌΛΟΙ κωλο-κομματόσκυλα, εφόσον δεν σας έχω ικανούς να ασχοληθήτε με τα κοινά όχι απλά από την παραγωγική και θετική πλευρά, αλλά ουτε από την αρνητική και την κομματο-κυνική. Είμαι όμως και σε ένα δίλλημα: δεν ξέρω αν πρέπει να σας λυπάμαι γιατί είστε συνένοχοι σε αυτήν τη ρουφιανιά ή γιατί είστε θύματα. Γιατί πιστεύω να ξέρετε ότι ο κ. Παπαϊωαννου έλεγε πέρυσι στα παιδιά που έμειναν και στις οικογένειες τους οτι εκείνος έδινε αγώνα για να περάσουν τα παιδιά ενώ ειχε εναντίων του το συμβούλιο των καθηγητών. Αν αληθεύει αυτό, τότε είστε ψεύτες και υποκριτές, αφού κάθε καθηγητής έλεγε το αντίθετο όταν του γινόταν ερώτηση προσωπικά. Αν όμως τα παραπάνω δεν αληθεύουν, τότε είστε θύματα μιας συκοφαντίας που διέδωσε ο κ. Παπαϊωάννου εις βάρος σας. (ειδικά στο σχόλιο αυτό, στο 5ο δηλαδή, δεν χρησιμοποιήται πληθυντικός ευγαινείας, αλλά αναφέρομαι στο σύνολο των καθηγητών του 1ου ΓΕΛ Μοσχάτου).
6) Τέλος, για να κλείσω με ένα πιο light θέμα, πιστεύω ότι η δημιουργεία βιβλιοθήκης είναι απαραίτητο μέτρο, αλλά δευτερεύον. Υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα που πρέπει να λυθούν. Δεν είπε κανείς ότι τάσεται κατα του να δημιουργηθεί κατι τέτοιο αλλά δεν είναι ζωτικής σημασίας.

Ελπίζω να καταλαβένετε όλοι τα παραπάνω σχόλια αφού είναι πολύ απλά και κατανοητά γραμμένα, αλλιώς δεν μένει παρά να σας τα ζωγραφίσω.
Δηλώνω ανώνυμος για προφανείς και ευκατανόητους λόγους.

Emmanuel Manolas είπε...

@Ανώνυμος 03 Φεβ.
1. Καλό είναι να διαβάζεις. Προσωπικά βρήκα πολύ σκονισμένο τον Μπακούνιν, γιαυτό προτίμησα (από εκείνον τον χώρο) τον Νόαμ Τσόμσκι, που μου αρέσει και ως γλωσσολόγος και ως σύγχρονος πολιτικός σχολιαστής.
2. Το ότι έχει άλλο "γραφικό χαρακτήρα" (ή ότι κάνει επίτηδες ορθογραφικά λάθη όπως εσύ) δεν αλλάζει σε ουσία το επιχείρημα : γράφει στο ιστολόγιο, άρα...
3. Προφανώς είναι μαθητής που νομίζει ότι έχει ήδη ξεχωρίσει από το πλήθος. Η γενίκευση ότι οι καθηγητές εκφράζονται "δίχως αίσχος", όπως το διατυπώνεις, είναι ψευδής και το ξέρεις. Αν υπάρχει καθηγητής που εκφράζεται "αδιάντροπα" να τον αναφέρετε αρμοδίως.
4. Καλά έκανες και ρώτησες "Δικηγόρο, Δικαστή και γενικά άνθρωπο που έχει διδαχθεί δίκαιο στο Πανεπιστήμιο". Μην ξαφνιαστείς όταν διαπιστώσεις ότι τα διακαστήρια βγάζουν αποφάσεις που διευρύνουν συνεχώς την νομολογία. Δεν μας ενδιαφέρει να γίνει δίκη, αλλά αν γίνει καμμιά "στραβή" θα δεις μέχρι που θα ψάξουν οι ανακριτές.
5. Ο κυκεώνας στον συλλογισμό, όπου αναμιγνύονται κόμματα και συκοφαντίες του διευθυντή, συνεχίζεται και στο δικό σου σχόλιο.
Μάθε, ότι ΔΕΝ ανήκουμε σε κόμματα!
Μάθε, ότι ΔΕΝ ψηφίζουμε πάντοτε όσα προτείνει ο διευθυντής!
Καλό θα ήταν αρχικά να μας γνωρίσεις για να διαπιστώσεις αν είμαστε "θύματα / ψεύτες / υποκριτές", αλλά αφού έχεις πλέον διαμορφωμένη ιδεοληψία για μας χωρίς να μας γνωρίσεις, τότε δεν είναι τελικά καλό να γνωριστούμε. Σίγουρα θα συναντήσουμε μη προκατειλημμένους φίλους για να συζητήσουμε.
6. Η βιβλιοθήκη είναι εστιακό σημείο ανάπτυξης του πολιτισμού. Το ξέρεις από την Ιστορία. Το διαισθάνεσαι όταν φέρνεις ως επιχείρημα το τι λέει ο τάδε συγγραφέας.
Στην βιβλιοθήκη μπορούν να αναπτυχθούν επίσης δραστηριότητες που δεν προβλέπονται από το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Επομένως είναι πρωτεύον θέμα.

(Και ανώνυμη να δήλωνες, το ίδιο θα ήταν!)
ο Κύριος / η Κυρία της παραγράφου 2.